Δημιουργώ με τους συμμαθητές μου το βιβλιαράκι του Κυκλαδικού πολιτισμού

Οι μαθητές της τάξης μπορούν να χωριστούν σε τέσσερις ομάδες.
Η μία ομάδα μελετά τα έργα κεραμικής
Η δεύτερη ομάδα μελετά τις τοιχογραφίες
Η τρίτη ομάδα μελετά τα ειδώλια
Η τέταρτη ομάδα μελετά τα αντικείμενα της καθημερινής ζωής (εργαλεία, σπίτια κ.ά.).

Κάθε ομάδα επισκέπτεται τους παρακάτω δικτυακούς τόπους, κάνοντας κλικ στις συνδέσεις:

http://users.ach.sch.gr/pchaloul/epokhi-halkou/kykladic-politism.htm
http://users.ach.sch.gr/pchaloul/epokhi-halkou/art-kyklad.htm
http://users.ach.sch.gr/pchaloul/epokhi-halkou/aggeia.htm
http://users.ach.sch.gr/pchaloul/epokhi-halkou/toihografies.htm
http://www.culture.gr/2/21/211/21121m/g211um13.html
http://www.culture.gr/2/21/211/21121a/g211ua08.html
http://www.culture.gr/2/21/211/21121m/g211m18.html
http://www.culture.gr/2/21/211/21121m/g21m164.html
http://www.culture.gr/2/21/211/21121m/g211um09.html
http://www.culture.gr/2/21/214/21405m/g21405m5.html
http://cycladic-m.gr/gr_version/cyc_collection.htm

Ανάλογα με το θέμα της, κάθε ομάδα βρίσκει τα έργα που την ενδιαφέρουν και τα εκτυπώνει, αν είναι δυνατόν σε έγχρωμο εκτυπωτή.
Στη συνέχεια, η ομάδα αποφασίζει για τον τίτλο που θα γράψει κάτω από κάθε έργο, με βάση τις πληροφορίες που έχει βρει. Χρήσιμο πάντως είναι να αναφέρονται τα στοιχεία ταυτότητας του έργου: πού βρέθηκε, πού βρίσκεται σήμερα, σε ποια εποχή χρονολογείται, από τι υλικό είναι κατασκευασμένο, με ποια ονομασία είναι γνωστό.
Με το υλικό αυτό η τάξη δημιουργεί ένα βιβλιαράκι για τον Κυκλαδικό πολιτισμό που χωρίζεται σε θεματικές ενότητες, έχει το δικό του εξώφυλλο και πίνακα περιεχομένων.