Η τάξη μπορεί να χωριστεί σε τρεις ομάδες:
1. Την ομάδα των Θρησκευτικών
2. Την ομάδα των Καλλιτεχνικών
3. Την ομάδα της Γλώσσας
Στην πρώτη ομάδα δίνεται η εξής οδηγία:
Ψάξτε στο λογισμικό και προσπαθήστε να εντοπίσετε ό,τι
υπάρχει για τις θρησκευτικές εκδηλώσεις των Μινωιτών.
Σημειώστε τα στοιχεία που θα βρείτε σε παραγράφους με
τους εξής τίτλους:
• Θεοί και θεές
• Χώροι λατρείας
• Λατρευτικές εκδηλώσεις
Στη συνέχεια, προσπαθήστε να βρείτε τα αντίστοιχα στοιχεία
στη θρησκεία μας σήμερα και να τα σημειώσετε με τον
ίδιο τρόπο. Γράψτε μια παράγραφο για τις ομοιότητες
και διαφορές.
Τυπώστε από την Πινακοθήκη τις κατάλληλες εικόνες και
κολλήστε τες δίπλα από κάθε σχετική παράγραφο. Κάντε
το ίδιο για τη σημερινή εποχή, με εικόνες που θα βρείτε
σε βιβλία, περιοδικά κ.λπ.
Παρουσιάστε την εργασία σας στην τάξη.
Στη δεύτερη ομάδα δίνεται η εξής οδηγία:
Ανοίξτε την Πινακοθήκη και διαλέξτε μια κρητική τοιχογραφία
και ένα κρητικό αγγείο. Προσπαθήστε να κάνετε ένα αντίγραφό
τους, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα υλικά (χαρτόνι, πηλό).
Ζωγραφίστε τα με τα χρώματα που ταιριάζουν, προσθέτοντας
στο σχέδιο που υπάρχει λεπτομέρειες που τυχόν λείπουν.
Γράψτε τις κατάλληλες λεζάντες και παρουσιάστε τα έργα
σας στην τάξη.
Στην Τρίτη ομάδα δίνεται η εξής οδηγία:
Φανταστείτε ότι έχετε παρακολουθήσει μια εκδήλωση ταυροκαθαψίων
στη μινωική Κρήτη, στο ανάκτορο της Κνωσού. Είστε δημοσιογράφοι
της εποχής και πρέπει να περιγράψετε το γεγονός αυτό
σε μια σελίδα εφημερίδας, που κυκλοφορεί την επόμενη
ημέρα. Για να κάνετε τη σελίδα σας πιο εντυπωσιακή,
αναζητήστε φωτογραφίες από την Πινακοθήκη, (π.χ. εικόνες
ταύρου, ταυροκαθαψίων, αίθουσες του ανακτόρου κ.λπ.)
τυπώστε τες και κολλήστε τες στα κατάλληλα σημεία. Συμπληρώστε
με δικές σας σκέψεις το κείμενο και παρουσιάστε το στην
τάξη.
Σε όλες τις ομάδες δίνεται η οδηγία:
Συζητήστε τον τρόπο που σκεφθήκατε για να πραγματοποιήσετε
τις εργασίες σας, τις δυσκολίες που αντιμετωπίσατε και
τις λύσεις που δώσατε.