isText=new Array(); isPath="../data/2/2_8/"; isText[0]="Στο θέμα «Διάδοση Θερμότητας με Αγωγή» μελετούμε πώς μεταδίδεται η θερμότητα σε υλικά σώματα χωρίς μετακίνηση ύλης και χωρίς ακτινοβολία. Η μελέτη αρχίζει με την απεικόνιση ενός «ιγκλού» και τίθεται το ερώτημα πώς είναι δυνατόν το εσωτερικό του να είναι θερμό."; isText[1]="Η ενότητα αποτελείται από 5 επάλληλες σελίδες, που περιγράφουν τη μετάδοση θερμότητας κατά μήκος μεταλλικής βέργας. Η πρώτη σελίδα αναπαριστά ολόκληρο το φαινόμενο σε μια μεταλλική βέργα οριζόντια τοποθετημένη. Οι κρίσιμες φάσεις του φαινομένου απεικονίζονται στατικά στις επόμενες σελίδες."; isText[2]="Η ενότητα αποτελείται από επάλληλες σελίδες στις οποίες διατυπώνεται και απεικονίζεται η ερμηνεία του φαινομένου σε μακροσκοπικό και μικροσκοπικό επίπεδο."; isText[3]="Η ενότητα αποτελείται από 5 εικονικά πειράματα: το 1o αναφέρεται στην ανάδειξη του φαινομένου της διάδοσης της θερμότητας με αγωγή, ενώ τα υπόλοιπα είναι πειράματα παραμετρικής διερεύνησης."; isText[4]="Η ενότητα αποτελείται από επάλληλες σελίδες με αντικείμενο την επιπλέον μελέτη του φαινομένου. Συνοψίζονται η μακροσκοπική και μικροσκοπική περιγραφή και εξήγηση του φαινομένου, γίνεται αναφορά σε αγωγούς και μονωτές της θερμότητας."; isText[5]="Η ενότητα των παραδειγμάτων αποτελείται από 5 σελίδες με θέματα όπως: η θερμομόνωση των εξωτερικών τοίχων των σπιτιών - ο πάγος ‘ζεσταίνει’ - το θερμός και η αρχή λειτουργίας του."; isText[6]="Στην ενότητα περιλαμβάνεται πρόσθετο πληροφοριακό υλικό με στόχο να αναδείξει τη δια-θεματική υφή του φαινομένου της διάδοσης της θερμότητας με αγωγή. Σε 2 σελίδες παρουσιάζονται τα θέματα: Υποθερμία και ηλιοπροστασία των κτιρίων το καλοκαίρι."; isText[7]="Στην ενότητα διατίθενται ένα ψηφιακό video στο οποίο θερμαίνουμε νερό με παγάκια τα οποία δεν λιώνουν και ένα animated video με μορφή κινούμενου σκίτσου (animation) για τη θερμική ισορροπία στο θερμός. Τα video αποτελούν έναυσμα για συζήτηση - διερεύνηση μέσα στην τάξη.";