isText=new Array(); isPath="../data/2/2_2/"; isText[0]="Η μελέτη αρχίζει με την απεικόνιση μιας καθημερινής περίπτωσης τήξης και πήξης : στην εικόνα φαίνεται παγωτό χωνάκι, υπενθυμίζεται η τήξη του έξω από το ψυγείο και η πήξη του μέσα σε αυτό. Αναπτύσσεται η γενική ερώτηση πώς μπορεί ένα στερεό να υγροποιείται και το αντίστροφο."; isText[1]="Η ενότητα αποτελείται από επάλληλες σελίδες, που περιγράφουν την τήξη και την εκ νέου πήξη αναμμένου κεριού. Η πρώτη σελίδα αναπαριστά ολόκληρο το φαινόμενο με το αναμμένο κερί που μικραίνει, ενώ σε μεγέθυνση παρατηρούνται σταγόνες του που κυλούν στο πλάι και πήζουν πάλι. Οι κρίσιμες φάσεις του φαινομένου απεικονίζονται στατικά στις επόμενες σελίδες."; isText[2]="Η ενότητα αποτελείται από επάλληλες σελίδες στις οποίες διατυπώνεται και απεικονίζεται η ερμηνεία του φαινομένου σε μακροσκοπικό και μικροσκοπικό επίπεδο. Σε επόμενες σελίδες και διερευνώνται οι παράγοντες που επιδρούν στη θερμοκρασία τήξης-πήξης"; isText[3]="Η ενότητα αποτελείται από 4 εικονικά πειράματα: το 1o αναφέρεται στην ανάδειξη του φαινομένου, ενώ τα υπόλοιπα είναι πειράματα παραμετρικής διερεύνησης"; isText[4]="Η ενότητα αποτελείται από επάλληλες σελίδες με αντικείμενο την επιπλέον μελέτη του φαινομένου. Συνοψίζoνται η μακροσκοπική περιγραφή και εξήγηση του φαινομένου, η μεταβολή του σημείου τήξης λόγω προσμίξεων. Ακολουθούν ερωτήσεις παραγωγικού τύπου και πολλαπλών επιλογών"; isText[5]="Η ενότητα των παραδειγμάτων αποτελείται από 8 σελίδες με θέματα όπως: η θερμοκρασία τήξης για διάφορες ουσίες - επίδραση των προσμίξεων - η τήξη ως φυσικό φαινόμενο στην καθημερινή ζωή και η διάκριση του όρου 'πήξη' στη Φυσική από περεμφερείς όρους όπως 'πήξη του αίματος'"; isText[6]="Στην ενότητα περιλαμβάνεται πρόσθετο πληροφοριακό υλικό με στόχο να αναδείξει τη δια-θεματική υφή του φαινομένου. Το υλικό αναπτύσσεται σε 4 σελίδες: Θα λιώσουν οι πάγοι - Τι είναι το χιόνι - Τι είναι η τήξη και η ανακύκλωση - Τι είναι η μεταλλουργία"; isText[7]="Στην ενότητα διατίθεται ένα animated video με μορφή κινούμενου σκίτσου (cartoon) όπου παρουσιάζεται η ιστορία για ένα «αρχαίο παγάκι». Η ιστορία είναι πραγματική, όπως προκύπτει από ιστορικές αναφορές. Το video αποτελεί έναυσμα για συζήτηση - διερεύνηση μέσα στην τάξη.";