Στην πρώτη δραστηριότητα (Το ένα μέσα στο άλλο...), οι μαθητές καλούνται να καταγράψουν σε ένα πίνακα τις συνθήκες που θα πρέπει να ισχύουν, και στη συνέχεια να εκφράσουν τον αλγόριθμο που τις χρησιμοποιεί με διάγραμμα ροής. Το ίδιο ζητείται και στη συνέχεια με τη διαφορά ότι οι μεταβλητές είναι τύπου χαρακτήρα.
Στη δεύτερη δραστηριότητα (Πιο πολλές φωλιές...), οι μαθητές χωρίζονται σε τέσσερις τουλάχιστον ομάδες και καλούνται να υλοποιήσουν κάποια κομμάτια αλγορίθμου χρησιμοποιώντας διάφορες μορφές της δομής επιλογής. Τέλος η κάθε ομάδα παρουσιάζει το δικό της τρόπο επίλυσης των κομματιών του αλγορίθμου και έτσι προκαλείται συζήτηση στην τάξη για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του κάθε τρόπου επίλυσης.
|