Στην πρώτη δραστηριότητα οι μαθητές καλούνται
να διορθώσουν ένα Διάγραμμα Ροής
που υλοποιεί την επαναληπτική
εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ, ώστε να
παράγει το ίδιο αποτέλεσμα με το
αντίστοιχο Διάγραμμα Ροής της
επαναληπτικής εντολή ΟΣΟ και
στη συνέχεια να γίνει η αντίστοιχη
διόρθωση και σε Κώδικα.
Στη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές εμβαθύνουν
στη χρήση της επαναληπτικής εντολής
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ αναπτύσσοντας έναν αλγόριθμο
που ελέγχει την ορθότητα εισαγωγής
στοιχείων.
|