Στην πρώτη δραστηριότητα οι μαθητές καλούνται
να αναζητήσουν ένα στοιχείο
σαρώνοντας όλο τον πίνακα.
Στη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές
καλούνται να αναζητήσουν ένα
στοιχείο και η αναζήτηση να
σταματήσει μόλις βρεθεί το στοιχείο.
Στην τρίτη δραστηριότητα οι
μαθητές καλούνται να αναζητήσουν
ένα στοιχείο σε πίνακα που δίνεται
ταξινομημένος και η αναζήτηση να
σταματήσει όταν βρεθεί το στοιχείο
ή βρεθεί στοιχείο που σύμφωνα με την
ταξινόμηση του πίνακα μετά από αυτό
δεν υπάρχει περίπτωση να βρούμε το
στοιχείο που αναζητούμε.
Στην τέταρτη δραστηριότητα οι
μαθητές καλούνται σε ήδη
ταξινομημένο πίνακα να εφαρμόσουν
τη δυαδική αναζήτηση.
|