Στην πρώτη δραστηριότητα οι μαθητές καλούνται να επιλύσουν ένα
απλό υπολογιστικό πρόβλημα που ζητά τον προοδευτικό υπολογισμό
μίας ποσότητας μέσα από διαδοχικά στάδια. Οι μαθητές
οδηγούνται στην ανακάλυψη της δυνατότητας που διαθέτει η
πληροφορική μεταβλητή να χρησιμοποιείται σε μία εντολή εκχώρησης
ταυτόχρονα ως τιμή στην έκφραση που αποτιμάται και ως θέση για
τη φύλαξη του αποτελέσματος.
Στη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές εμβαθύνουν στη χρήση
της μεταβλητής ανακαλύπτοντας μόνοι τους το "κρυμμένο βήμα" στη
- φαινομενικά απλή - διαδικασία της αντιμετάθεση των
περιεχομένων δύο ... θέσεων.
|