Στοιχεία του προγράμματος > Ελεγκτής κίνησης > Χρήση του ελεγκτή κίνησης > Βασικές αρχές της προσθήκης κίνησης >

Κατεύθυνση κίνησης

Εκτύπωση του θέματος Προηγούμενη σελίδαΕπιστροφή στην αρχή του κεφαλαίουΕπόμενη σελίδα

Οι δυνατές κατευθύνσεις κίνησης στις οποίες μπορεί να κινηθεί ένα αντικείμενο εξαρτάται από το είδος του αντικειμένου. Όταν αρχίζει η κίνηση με την εντολή Προσθήκη κίνησης ή με τον Ελεγκτή κίνησης, το Sketchpad χρησιμοποιεί τη συνηθέστερη κατεύθυνση κίνησης για τα αντικείμενα στα οποία προσθέτετε κίνηση. Για να έχετε πρόσβαση σε πιο σύνθετες επιλογές σχετικά με την κατεύθυνση κίνησης, δημιουργήστε ένα κουμπί ενεργειών Προσθήκης κίνησης.

motioncontroller

Ένα σημείο επάνω σε διαδρομή μπορεί να κινηθεί προς τα εμπρός, προς τα πίσω, αμφίδρομα ή τυχαία. (Αν η διαδρομή είναι κύκλος, οι επιλογές είναι αριστερόστροφα ή δεξιόστροφα αντί για προς τα εμπρός και προς τα πίσω.) Αν επιλέξετε τυχαία κίνηση επάνω στη διαδρομή, κάθε φορά που κινείται το σημείο λαμβάνει μία εντελώς νέα τυχαία θέση κάπου επάνω στη διαδρομή.

Ένα ανεξάρτητο σημείο πάντοτε κινείται τυχαία. Κάθε φορά που κινείται, η νέα του θέση εξαρτάται τόσο από την προηγούμενη θέση του όσο και από τη θέση του σε σχέση με το παράθυρο. Ένα σημείο που κινείται αργά, προχωρά μόνο με μικρά βήματα από την προηγούμενη θέση του, ενώ ένα σημείο που κινείται γρήγορα προχωρά με μεγαλύτερα βήματα. Αν το σημείο βρίσκεται κοντά στην άκρη του παράθυρου ή έξω από το παράθυρο, το πιθανότερο είναι να κινηθεί προς το κέντρο του παραθύρου παρά να απομακρύνεται από το κέντρο. Με αυτόν τον τρόπο, τα ανεξάρτητα σημεία συνήθως παραμένουν ορατά μέσα στο παράθυρο καθώς κινούνται.

Η παράμετρος έχει ένα πεδίο τιμών εντός των οποίων κινείται και μπορεί να αυξηθεί η τιμή της, να μειωθεί η τιμή της, να μεταβληθεί αμφίδρομα ή να μεταβληθεί τυχαία εντός αυτού του πεδίου τιμών της.

Βλέπε επίσης: