Η ενασχόληση των μαθητών με τις δραστηριότητες του σεναρίου τούς δίνει την ευκαιρία :
• Να συγκρίνουν γωνίες
• Να διερευνήσουν τις σχέσεις του μέτρου της γωνίας με την αντίστοιχη χορδή, τόξο καθώς και τις σχέσεις εγγεγραμμένης και επικέντρου.
Είναι γνωστό ότι οι γωνίες αποτελούν μια από τις «δύσκολες» μαθηματικές έννοιες για τους νέους μαθητές, οι οποίοι πολλές φορές συγχέουν τη γωνία με το μήκος των πλευρών της, δυσκολεύονται να συγκρίνουν γωνίες, δεν κατανοούν το νόημα των μη-κυρτών γωνιών – για να αναφέρουμε μερικά μόνο από τα τυπικά εμπόδια που συναντώνται. Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών επιτρέπουν, σε ορισμένες περιπτώσεις να «ελαττώσουμε» την εγγενή πολυπλοκότητα των εννοιών αυτών.
Στο προτεινόμενο σενάριο επιδιώκεται η σύνδεση των γωνιών και των ιδιοτήτων τους όχι μόνο με την αφηρημένη γεωμετρική τους αναπαράσταση αλλά και με οικείες καταστάσεις – όπως το ποδόσφαιρο ή η αναπήδηση της μπίλιας του μπιλιάρδου στα τοιχώματα του πλαισίου.