Μέτρηση  
Μέτρηση  
Εκπαιδευτικό Υλικό
Ενότητα 2.1
Ενότητα 2.2
Ενότητα 2.3
 
 
 
Περιγραφή
Με το πρόβλημα αυτό επιδιώκουμε να δώσουμε κίνητρο στους μαθητές να θυμηθούν, και να εμπεδώσουν την διαδικασία αντιστοίχισης των ακεραίων αριθμών με τα σημεία ενός άξονα και τον υπολογισμό της απόστασης δύο σημείων του άξονα. Επίσης να κατανοήσουν ότι οι υπολογισμοί και οι αντιστοιχίες έχουν άμεση εξάρτηση από την εκλογή της μονάδας του άξονα. Εισάγουμε την έννοια του ελεύθερου διανύσματος μέσω μιας εφαρμογής της σε ένα φυσικό μέγεθος. (μετατόπιση) Οι μαθητές θα προσθέσουν διαδοχικές μετατοπίσεις και θα υπολογίσουν την τελική μετατόπιση. Από τα φυσικά διανυσματικά μεγέθη, επιλέχθηκε η μετατόπιση διότι από αυτήν παράγονται τα περισσότερα φυσικά διανυσματικά μεγέθη: (ταχύτητα, ορμή, δύναμη κλπ)
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε το φύλλο εκπαιδευτικού και το φύλλο μαθητή.
Απαιτούμενο Λογισμικό
Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική ενότητα περιλαμβάνει 3 υποενότητες, κάθε μια από τις οποίες είναι μια δραστηριότητα του λογισμικού Geometer.

Για μεταφόρτωση μεταβείτε στον συνδεσμο:
  Geometer's Sketchpad
Ενότητες
Ενότητα 1 Ενότητα 2 Ενότητα 3 Ενότητα 4 Ενότητα 5 Ενότητα 6 Ενότητα 7
Ενότητα 8 Ενότητα 9 Ενότητα 10 Ενότητα 11 Ενότητα 12 Ενότητα 13 Ενότητα 14
Ενότητα 15 Ενότητα 16 Ενότητα 17 Ενότητα 18 Ενότητα 19 Ενότητα 20 Ενότητα 21
Ενότητα 22 Ενότητα 23 Ενότητα 24 Ενότητα 25 Ενότητα 26 Ενότητα 27 Ενότητα 28
 
Μέτρηση Μέτρηση