Οδηγίες χρήσης του λογισμικού "Κερματοδέκτης" |
||||||||||||
1. Πώς εργαζόμαστε στον κερματοδέκτη φυσικών αριθμών 2. Πώς εργαζόμαστε στον κερματοδέκτη δεκαδικών αριθμών 3. Πώς διορθώνουμε τις λάθος επιλογές |
||||||||||||
Το λογισμικό "Κερματοδέκτης" μας δίνει τη δυνατότητα να τοποθετούμε κέρματα στις διάφορες θέσεις του και να παρατηρούμε τους αριθμούς που σχηματίζονται από το πλήθος και τη θέση των κερμάτων αυτών. Περιεργαστείτε τα κουμπιά του λογισμικού και κάντε δοκιμές τοποθετώντας κέρματα σε διάφορες θέσεις.
Κερματοδέκτης δεκαδικών αριθμών
Στο λογισμικό αυτό εργαζόμαστε ως εξής: Μία θέση χωράει εννιά κέρματα. Αν επιλέξετε και δέκατο κέρμα, τότε εμφανίζεται μήνυμα που σας ζητάει να επιλέξετε αν επιθυμείτε να το προσθέσετε ή όχι. Το μήνυμα σας πληροφορεί ότι αν το προσθέσετε, τότε θα τοποθετηθεί στην επόμενη θέση και στο κουτάκι με το πλήθος των κερμάτων θα επιστραφούν τα υπόλοιπα εννιά, χωρίς αξία.
2. Πώς εργαζόμαστε στον κερματοδέκτη δεκαδικών αριθμών
Ο κερματοδέκτης που χρησιμοποιείται για τους δεκαδικούς αριθμούς είναι ίδιος με αυτόν για τους ακέραιους, με κάποια επιπλέον κουμπιά που ορίζουν τη θέση της υποδιαστολής.
Πολλές φορές, στην προσπάθειά μας να σχηματίσουμε με κέρματα έναν αριθμό, κάνουμε λάθη τα οποία και πρέπει να διορθώσουμε. Μερικά από τα λάθη αυτά, όπως και ο τρόπος που διορθώνονται, παρουσιάζονται παρακάτω.
|