Μπαλόνια και Στατικός Ηλεκτρισμός![]() Διδακτικοί στόχοι της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι να διαπιστώσουν οι μαθητές πειραματικά ότι τα ομώνυμα φορτία απωθούνται ενώ τα ετερώνυμα έλκονται, να εντοπίζουν και να εξηγούν ηλεκτροστατικά φαινόμενα που συνδέονται με εμπειρίες της καθημερινής τους ζωής και να αναφέρουν ότι η κίνηση ελευθέρων ηλεκτρονίων ονομάζεται ηλεκτρικό ρεύμα. |
|
Αντιδράσεις και Ταχύτητα Αντίδρασης![]() Διδακτικοί στόχοι της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι η κατανόηση της μηχανισμού της χημικής αντίδρασης σε μοριακό επίπεδο, η εμπέδωση της έννοιας της επιτυχούς κρούσης και η κατανόηση της ταχύτητας αντίδρασης. Επιπλέον η εφαρμογή της διατήρησης της ενέργειας σε ποικιλία καταστάσεων η αποσαφήνιση της χημικής αντίδρασης και ο διαχωρισμός της απο άλλα φαινόμενα όπως η διάλυση και τέλος η αποσαφήνιση του αμφίδρομου των αντιδράσεων (απουσία 100% επιτυχίας) |
|
'Αλατα και Διαλυτότητα![]() Διδακτικοί στόχοι της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι η κατανόηση της μηχανισμού της διάλυσης σε μοριακό επίπεδο, η κατανόηση της έννοιας της δυναμικής ισορροπίας σε κορεσμένο διάλυμα που υπάρχει αδιάλυτη ουσία και τέλος η εστίαση της προσοχής του μαθητή σε περιεκτικότητες (και όχι ποσότητες). |
|
Κεκλιμένο Επίπεδο![]() Διδακτικοί στόχοι της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι να κατανοήσουν οι μαθητές την δύναμη της τριβής, να υπολογίσουν την τιμή της τριβής σε ποικίλες καταστάσεις , να μελετήσουν τους παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η τριβή, να διευκρινίσουν τις τιμές της στατικής και της τριβής ολίσθησης. Επιπλέον να επιβεβαιώσουν τον πρώτο και τον τρίτο νόμο του Νεύτωνα και να εφαρμόσουν τον δεύτερο νόμο του Νεύτωνα σε ποικιλία καταστάσεων. |
|
Travoltage![]() Διδακτικοί στόχοι της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι να διαπιστώσουν οι μαθητές πειραματικά ότι τα ομώνυμα φορτία απωθούνται ενώ τα ετερώνυμα έλκονται, να εντοπίζουν και να εξηγούν ηλεκτροστατικά φαινόμενα που συνδέονται με εμπειρίες της καθημερινής τους ζωής και να αναφέρουν ότι η κίνηση ελευθέρων ηλεκτρονίων ονομάζεται ηλεκτρικό ρεύμα.
|
|
Εργαστήριο Ηλεκτρομαγνητισμού Faraday![]() Διδακτικοί στόχοι της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι να κατανοήσουν οι μαθητές το πεδίο του μαγνήτη, την λειτουργία του ηλεκτρομαγνήτη, καθώς και η κατανόηση της ισοδυναμίας μαγνήτη και σωληνοειδούς που διαρρέεται από ρεύμα. Επιπλέον ζητείται από τους μαθητές η ποιοτική μελέτη του νόμου Faraday, η διερεύνηση εναλλακτικών τρόπων παραγωγής επαγωγικού ρεύματος η ποιοτική μελέτη της αμοιβαίας επαγωγής και τέλος η μελέτη της λειτουργίας του μετασχηματιστή. |
|
Έγχρωμη Όραση![]() Στην συγκεκριμένη δραστηριότητα ο μαθητές χρησιμοποιούν μια προσομοίωση για να μελετήσουν τη σύνθεση του φωτός από φωτεινές πηγές διαφόρων χρωμάτων.
|
|
Εργαλείο Κατασκευής Κυκλωμάτων AC![]() Διδακτικοί στόχοι της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι να κατανοήσουν οι μαθητές το μονοπολικό μοντέλο, το μοντέλο συγκρουόμενων ρευμάτων, το μοντέλο εξασθένησης και το μοντέλο σειράς |
Εργαλείο Κατασκευής Κυκλωμάτων DC![]() Διδακτικοί στόχοι της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι να κατανοήσουν οι μαθητές το μονοπολικό μοντέλο, το μοντέλο συγκρουόμενων ρευμάτων, το μοντέλο εξασθένησης και το μοντέλο σειράς. |
21 Μαρτίου, 2013
Αναρτήθηκαν οι δραστηριότητες του λογισμικού PHET για χρήση από τον φυλλομετρητή σας!
22 Μαρτίου, 2013
Προσοχή!Για την καλύτερη εκτέλεση όλων των δραστηριοτήτων συστήνεται η χρήση της έκδοσης 6 της εικονικής μηχανής Java.