Μαθηματικά Α΄ και B΄ Δημοτικού
Σχέδιο Εργασίας 3:
Έλα να επισκεφτούμε μαζί ένα Μουσείο
Δραστηριότητα 4: Δημιουργώ το δικό μου μουσείο

Περιγραφή

Οι μαθητές:

  1. Αποφασίζουν για το μουσείο που θα οργανώσουν (λαογραφικό, αρχαιολογικό, σύγχρονης τέχνης, παιδικό, μόδας, κτλ.).
  2. Συλλέγουν ή κατασκευάζουν τα εκθέματα του μουσείου. Η συλλογή των εκθεμάτων μπορεί να γίνει με εικόνες από περιοδικά. Στην περίπτωση που θα φτιάξουν οι ίδιοι τα εκθέματα του μουσείου, μπορούν να χρησιμοποιήσουν υλικά όπως, πηλό, υφάσματα, χρώματα, άχρηστα υλικά κτλ.

    Εναλλακτικά, οι μαθητέςμε τη χρήση Η/Υ (για το βήμα 2):

    Πρώτη περίπτωση

    1. Ανοίγουν και εκτυπώνουν το φύλλο εργασίας 7 και κόβουν τα εικονιζόμενα εκθέματα.
    2. Ανοίγουν και εκτυπώνουν το φύλλο εργασίας 8 όπου κολλούν τα εκθέματα που έκοψαν από το προηγούμενο φύλλο.

    Δεύτερη περίπτωση

    1. Βρίσκουν σημαντικό υλικό στη σελίδα
      http :// www . culture . gr /2/21/ toc / katalog _ gr . html (επίσημο site του Υπουργείου Πολιτισμού).

  3. Οργανώνουν την έκθεσή τους και τοποθετούν τα εκθέματα στο χώρο που τους έχει διατεθεί γι' αυτόν το σκοπό.
  4. Γράφουν σύντομες ταμπέλες για τα έργα του μουσείου τους.
  5. Κατασκευάζουν τα εισιτήρια του μουσείου, αφού πρώτα τυπώσουν το φύλλο εργασίας 9 .
  6. Χωρίζονται σε ομάδες και υποδύονται διαφορετικούς ρόλους (π.χ. κάποιοι υποδύονται τους ταμίες, άλλοι τους επισκέπτες, άλλοι τους φύλακες του μουσείου κτλ.). Οι ταμίες κόβουν εισιτήρια και δίνουν ρέστα στους επισκέπτες που πληρώνουν για την είσοδό τους στο μουσείο.

Δραστηριότητες
  1. Ταξιδεύοντας στα μουσεία της Ελλάδας
  2. Οργανώνοντας εκδρομή σε ένα μουσείο
  3. Επίσκεψη στα μουσεία του τόπου μου
  4. Δημιουργώ το δικό μου μουσείο

Αρχική Σελίδα | < Προηγούμενη Δραστηριότητα | Επόμενη Δραστηριότητα>