Μαθηματικά Α΄ και B΄ Δημοτικού
Σχέδιο Εργασίας 3:
Έλα να επισκεφτούμε μαζί ένα Μουσείο
Δραστηριότητα 3: Επίσκεψη στα μουσεία του τόπου μου

Περιγραφή

Οι μαθητές:

  1. 1. Στο χάρτη της Ελλάδας ή του τόπου τους οι μαθητές βάζουν σημαιάκια ή πινέζες χρωματιστές που δείχνουν τα μουσεία του φύλλου εργασίας 1 ή της περιοχής τους.

    Σημείωση:
    Στην περίπτωση που η άσκηση γίνει σε τοπικό επίπεδο, ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει προηγουμένως φτιάξει έναν κατάλογο με τα μουσεία της περιοχής.
  2. Οργανώνουν μια υποθετική επίσκεψη, σχεδιάζουν τη διαδρομή τους πάνω στον χάρτη, σημειώνουν τα μουσεία που θα επισκεφθούν και υπολογίζουν το κόστος της.
  3. Ανοίγουν και εκτυπώνουν το φύλλο εργασίας 5.
  4. Συμπληρώνουν με το χέρι τη δήλωση συμμετοχής στην επίσκεψη.
  5. Ανοίγουν και εκτυπώνουν το φύλλο εργασίας 6.
  6. Στο πρώτο πλαίσιο του φύλλου εργασίας 6 κολλούν μια εικόνα της περιοχής που θα επισκεφτούν.
  7. Στα υπόλοιπα πλαίσια του φύλλου εργασίας 6 συμπληρώνουν τα στοιχεία που ζητούνται, δημιουργώντας το πρόγραμμα της επίσκεψής τους.


    Εναλλακτικά, οι μαθητές με τη χρήση Η/Υ (για τα βήματα 3, 4, 5, 6, 7):

    1. Πληκτρολογούν τα στοιχεία που ζητούνται στο φύλλο εργασίας 5 και στο φύλλο εργασίας 6 αφού πρώτα κάνουν ένα κλικ με το ποντίκι σε καθένα από τα αντίστοιχα πλαίσια.
    2. Αν έχουν βρει κάποια εικόνα στο διαδίκτυο, την εισάγουν στο πρώτο πλαίσιο του φύλλου εργασίας 6, ακολουθώντας από τις Χρήσιμες οδηγίες την παράγραφο 3. Αντιγραφή εικόνας από ιστοσελίδα ή από αρχείο με ενδεικτικές εικόνες.
    3. Τυπώνουν τα φύλλα εργασίας.

 


Δραστηριότητες
  1. Ταξιδεύοντας στα μουσεία της Ελλάδας
  2. Οργανώνοντας εκδρομή σε ένα μουσείο
  3. Επίσκεψη στα μουσεία του τόπου μου
  4. Δημιουργώ το δικό μου μουσείο

Αρχική Σελίδα | < Προηγούμενη Δραστηριότητα | Επόμενη Δραστηριότητα>