Μέτρηση  
Μέτρηση  
Εκπαιδευτικό Υλικό
Ενότητα 13.1
Ενότητα 13.2
Ενότητα 13.3
Ενότητα 13.4
Ενότητα 13.5
 
 
Περιγραφή

Στόχος της παρούσας ενότητας είναι οι μαθητές να αναπτύξουν στρατηγικές για τη μέτρηση του όγκου εμπλεκόμενοι σε διαδικασίες πρόβλεψης και υπολογισμού του αριθμού των κύβων από τους οποίους αποτελούνται τα ορθογώνια, να διερευνήσουν το πρόβλημα υπολογισμού του μέγιστου όγκου ενός ορθογωνίου μοντελοποιώντας ένα πραγματικό πρόβλημα που τους δίνεται, να ασχοληθούν με τη μέτρηση της χωρητικότητας και τις μονάδες μέτρησης του όγκου των υγρών καθώς και να διερευνήσουν τη σχέση της πλευράς του κύβου με τον όγκο του και να εξοικειωθούν με τη διαδικασία μέτρησης του όγκου ενός ορθογωνίου παραλληλεπιπέδου με τη χρήση τρισδιάστατων σχημάτων, εικονικού χάρακα και του τύπου V=α.β.γ.3


Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε το φύλλο εκπαιδευτικού και το φύλλο μαθητή.
Απαιτούμενο Λογισμικό

Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική ενότητα περιλαμβάνει 5 υποενότητες, εκ των οποίων η 13.2 είναι δραστηριότητα του λογισμικού Geometer's Sketchpad.

Για μεταφόρτωση μεταβείτε στον συνδεσμο:
1  Geometer's Sketchpad

 

Ενότητες
Ενότητα 1 Ενότητα 2 Ενότητα 3 Ενότητα 4 Ενότητα 5 Ενότητα 6 Ενότητα 7
Ενότητα 8 Ενότητα 9 Ενότητα 10 Ενότητα 11 Ενότητα 12 Ενότητα 13 Ενότητα 14
Ενότητα 15 Ενότητα 16 Ενότητα 17 Ενότητα 18 Ενότητα 19 Ενότητα 20 Ενότητα 21
Ενότητα 22 Ενότητα 23 Ενότητα 24 Ενότητα 25 Ενότητα 26 Ενότητα 27 Ενότητα 28
 
Μέτρηση Μέτρηση