Μέτρηση  
Μέτρηση  
Εκπαιδευτικό Υλικό
Ενότητα 6.1
Ενότητα 6.2
Ενότητα 6.3
Ενότητα 6.4
Ενότητα 6.5
 
 
 
Περιγραφή
α) Δραστηριότητα. Το μήκος τόξου και το μέτρο τόξου είναι δύο έννοιες που δεν είναι συνήθως διακριτές από την πλειοψηφία των μαθητών. Η παρούσα ενότητα αποσκοπεί αφενός στην διάκριση των δυο εννοιών και αφετέρου στον υπολογισμό της ακτίνας του κύκλου στον οποίον ανήκει ένα τόξο με συγκεκριμένο μήκος και μέτρο με τελικό στόχο τον υπολογισμό της χορδής του.

β) Δραστηριότητα. Στην δραστηριότητα αυτήν ζητάμε να υπολογίσουμε τον αριθμό των εκτυπώσεων ενός δίχρωμου σχήματος (μαργαρίτα) που μπορούμε να πετύχουμε με ορισμένη ποσότητα μελάνης στο «μελανάκι» του εκτυπωτή μας. Για να προχωρήσουμε στην απάντηση θα πρέπει να υπολογίσουμε τα ποσοστά των επιφανειών των φύλλων και του γεμίσματος της μαργαρίτας σε σχέση με το εμβαδόν του κύκλου που την περικλείει. Το εμβαδόν κάθε φύλλου της μαργαρίτας είναι ίσο με το εμβαδόν των δύο κυκλικών τμημάτων που αντιστοιχούν στα ίσα τόξα που το περικλείουν.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε το φύλλο εκπαιδευτικού και το φύλλο μαθητή.
Απαιτούμενο Λογισμικό
Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική ενότητα περιλαμβάνει 5 υποενότητες, κάθε μια από τις οποίες είναι μια δραστηριότητα του λογισμικού Geometer.

Για μεταφόρτωση μεταβείτε στον συνδεσμο:
  Geometer's Sketchpad
Ενότητες
Ενότητα 1 Ενότητα 2 Ενότητα 3 Ενότητα 4 Ενότητα 5 Ενότητα 6 Ενότητα 7
Ενότητα 8 Ενότητα 9 Ενότητα 10 Ενότητα 11 Ενότητα 12 Ενότητα 13 Ενότητα 14
Ενότητα 15 Ενότητα 16 Ενότητα 17 Ενότητα 18 Ενότητα 19 Ενότητα 20 Ενότητα 21
Ενότητα 22 Ενότητα 23 Ενότητα 24 Ενότητα 25 Ενότητα 26 Ενότητα 27 Ενότητα 28
 
Μέτρηση Μέτρηση