Η υπηρεσία της Τεχνικής Στήριξης του Υ.ΠΑΙ.Θ. έχει σκοπό την υποστήριξη του πληροφοριακού εξοπλισμού των Σχολικών και Διοικητικών μονάδων του Υ.ΠΑΙ.Θ. και την εκπαίδευση του προσωπικού που εμπλέκεται στην καθημερινή διαχείριση και λειτουργία του εξοπλισμού ΤΠΕ για την:
- Αντιμετώπιση προβλημάτων εξοπλισμού ΤΠΕ των Εκπαιδευτικών και Διοικητικών μονάδων (δηλαδή των Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής & Εφαρμογών Η/Υ - Σ.Ε.Π.ΕΗ.Υ. και του λοιπού υπολογιστικού και δικτυακού εξοπλισμού)
- Υιοθέτηση προς χρήση τεχνολογιών ή ρυθμίσεων που καθιστούν τον εξοπλισμό περισσότερο εύκολο στη χρήση/διαχείριση και αποδοτικό στην παιδαγωγική αξιοποίηση
Η Τεχνική Στήριξη του εξοπλισμού των Εκπαιδευτικών και των Διοικητικών μονάδων ξεκίνησε συστηματικά σε Πανελλαδική κλίμακα το 2003 (περισσότερα στο Ιστορικό της δράσης Τεχνικής Στήριξης) και συνεχίζεται το 2009 με την ακόλουθη δομή υποστήριξης τριών επιπέδων:
- σε πρώτο επίπεδο:
- τον Υπεύθυνο Σ.Ε.Π.ΕΗ.Υ. για τα σχολικά εργαστήρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο pdf Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (289 KB) ,
- τον εντεταλμένο για μηχανογραφική υποστήριξη διοικητικής μονάδας εκπαίδευσης
- δεύτερο επίπεδο:
- από τον υπεύθυνο ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. της δ/νσης δευτεροβάθμιας ή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της περιοχής που ανήκει το σχολείο.
Τα στοιχεία των γραφείων Πλη.Νε.Τ. είναι διαθέσιμα εδώ.
-
- είτε από τον τεχνικό του Φορέα Υποστήριξης του ΠΣΔ
Το γραφείο Πλη.Νε.Τ και ο Φορέας Υποστήριξης του ΠΣΔ μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα είτε άμεσα είτε σε συνεργασία με το:
- τρίτο επίπεδο:
- το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ (ΙΤΥΕ) και τη δομή υποστήριξης του ΣΤΗΡΙΖΩ και του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
- τη Διεύθυνση ΣΕΠΕΔ/Τμήμα ΣΤ Μελετών του ΥΠΔΒΜΘ (που επιβλέπει τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.)
Για περιγραφή του πώς λειτουργεί η υπηρεσία επιλέξτε Παρεχόμενες Υπηρεσίες.