Οι χρήστες του Π.Σ.Δ. μπορούν να λαμβάνουν υπηρεσίες Τεχνικής Στήριξης από τα ακόλουθα κεντρικά πληροφοριακά συστήματα:


Ενημερωτικός Κόμβος (παρών κόμβος)

 

Eξυπηρέτηση χρηστών (HelpDesk)

Την υπηρεσία μπορούν να χρησιμοποιούν Οι Εκπαιδευτικοί και οι Σχολικές/Διοικητικές Μονάδες και να υποβάλουν ηλεκτρονικά τα αιτήματά τους για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν που αφορά:

  • τις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (θα προωθηθεί και διεκπεραιωθεί από εξειδικευμένη ομάδα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου)
  • δικτυακή & υπολογιστική υποδομή της Σχολικής Μονάδας (θα διεκπεραιωθεί αντίστοιχα από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ /εξειδικευμένη ομάδα της Τεχνικής Στήριξης)

    Με το ΠΣ Helpdesk (http://helpdesk.sch.gr) τα στελέχη της δομής υποστήριξης καταγράφουν όλες τις τεχνικές εργασίες υποστήριξης των σχολικών & διοικητικών μονάδων εκπαίδευσης, τις δρομολογήσεις δελτίων μεταξύ των επιπέδων της δομής και συνολικά τις εργασίες επίλυσης / διεκπεραίωσης δελτίων.

 

 

Χάρτης μονάδων του ΠΣΔ

Το προσωπικό της Τεχνικής Στήριξης αξιοποιεί το χάρτη των σχολικών μονάδων (http://maps.sch.gr) όπου εμφανίζονται οι σχολικές μονάδες ανά περιοχή, κάνει αναζήτηση μιας σχολικής μονάδας στο χάρτη κτλ.

 

 

 

Κτηματολόγιο

Το Πληροφοριακό Σύστημα του Κτηματολογίου αξιοποιείται για την αναλυτική καταγραφή στοιχείων του εξοπλισμού και την επεξεργασία αυτών με τη δημιουργία στατιστικών αναφορών.

 

Πρόσβαση στο σύστημα δίνεται:

  • στη διεύθυνση http://ktim.sch.gr/, για εργασίες ενημέρωσης και βασικής αναζήτησης στοιχείων εξοπλισμού και
  • στη διεύθυνση http://inventory.sch.gr/, για εργασίες αναλυτικής αναζήτησης στοιχείων εξοπλισμού.

 

Κεντρικό Μητρώο Μονάδων

H υπηρεσία «Κεντρικό Μητρώο ΠΣΔ» παρέχει τη δυνατότητα διαβαθμισμένης πρόσβασης στα βασικά αλλά και τα δικτυακά στοιχεία των μονάδων που εξυπηρετεί το ΠΣΔ

Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 15 Απριλίου 2010 14:00 Τελευταία ενημέρωση : Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2020 22:46